Valborg



Jaa, vad ska man säga om valborg? Party in the house. Haha.. Alla var välkommna hem till mig och min Sambo Lotten.Vi hade en jädrans fest. Vi höll på till halv nio på tisdags morgonen. Då gick jag och la mig. Sov inte mer än två timmar, gick och kolla runt i köket. Jag tänkte bara asså fuck me!!! Vilket bomb nerdslag. Skullle ut och en cigg på baksidan, dra mig baklängens! Låg burkar överallt på tomten. Jag och lotten vi gick in och tog oss en varsin öl (återställare) och sen orkade vi inte tänka så mycket mer på hur tomten såg ut. Satt i solen och glassa en stund tills vi fick tillbaka enegin så vi kunde börja fixa ordning. Men kul var det må jag säga. Vi var närmare 20-25 pers.

 

 

 

 

 

 

Senare under tisdagen så blev det grillning med några kompisar. Mycket myspysigt. :)

Återställare -CHECK!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0