En saknad person

 

 

 

Det finns en person som jag sakanar otroligt mycket. Marcus heter han man kallas för "tjockis". Och vi stod varandra väldigt nära som kompisar.

 

Minns du allt vi gjorde?
Minns du alla våra minnen?
Minns du allt vi skrattade åt?


Vi kunde prata om allt då menar jag allt verkligen. Och det kändes så bra att vi var så öppna mot varandra. Plus att vi har haft så kul vi hittade alltid på en massa trams och om vi bråkade, så bråkade vi oss till att bli sams igen och låtsas som inge hade hänt, typ.

 

Under alla åren som vi har känt varandra, var du bara min vän bara för ett tag? Under dom senaste två åren (snart), så har vi inte snackat. Raderat varandra på facebook, telefon nummer allt är raderat. Pga, att det uppstod en svartsjuka för vi var så nära varandra. När kärleken är borta och vänskapen är död, Jag betydde inget för dig, jag var bara ett eländigt tidsfördriv?!


Miss u tjockis!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah undra varför det vart som det vart



//M

2012-01-17 @ 07:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0