Det är tisdag idag faktiskt!

Har trott att hela dagen har varit måndag, kom på det tills jag skrev in mina timmar på lönelappen idag på jobbet. Jag bah, 31:a? Måndag? Näe?!?!!? Det är ju tisdag. Ojoj.. ta fel på dagarna när man inte hänger med. :p Men tur att jag kom på mig själv. PINIT annars.
Men efter jobbet så möte jag Johänna och snackade med henne en stund. Efter det blev det hem till soffan och bäddade ner mig skönt och tog mig en ben&jerry glass och kollade på tv.
Är proppmätt efter glassen tyckte nästan, nästan i mig hela. :p Duktig jag är vaaah?! :D  Men nu tänkte jag hoppa ner i ett varmt bad och plaska lite för mig själv och sen blire sängen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0