Mitt i natten

 

Vad gör jag vaken nu? Jag ska ha sovit för läänge,lääääänge sen! ÖVER TID för mig.


Tisdagen som ha varit har jag trott att det har varit onsdag av en anledning. :/ Men det är de ju IDAG!  Så konstigt det kan bli ibland. :p Men idag så har jag jobbar 12-18. Kom hem och tog mig en kaffeblatte med Lotten och Fredrik som kom över och se hur jag bor. Sen hjälpte han mig med ett nedladdningsprogam på datan. Tekniska saker är inte mig grej helt enkelt! Passade på att utnyttja han när han var här. :) Sen blev det sätta igång och tapesera köket. Och medans jag och lotten håller på så kommer det små idéer i huvet på oss. Guud så retro! ;) Kommer komma bilder upp sen..... på vårat mästerverk.

 

 

Så jävla snygg pose ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0