Nya vecka!

 

Måndag idag som kanske alla vet. Men om ni inte visste eller har tappat minnet så påminner jag er att Måndag idag!

Och idag har jag inte gjort ett piss, så jävla skönt! Eller på ett sätt så har jag varit rätt rastlös. Men jag satte mig vid datan och pluggade terori i någon timme. Så lite nytta har man gjort idag och inte bara legat och slappat. Men jag fattar inte att jag känner mig så slut i kroppen, började känna av det nyligen liksom.

Men jag och min lillasyster fis har spelat Betapet på datan. Det är så kul.. :D Det måste ni TESTA!

Och nu inväntar jag bara på att Lottenkomplotten ska ringa så vi kan mötas vid filmkedjan för jag kände mig lite sugen på chips, tihihi! :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0