Helgen:

 

Fredag

Festade hemma hos min BBF, Lotten och hennes pojkvän Tomas som också bor där. Men det kom folk efter folk och kände nästan alla, iallafall som var där. Men vi dansade, drack så det hette duga och förstås gaggade om allt möjligt på fyllan och villan och körde även öl-spelet. Asså det är så grymt kul och man blir så full. Och det var ju fullaste vinner! ;) 

 

Våran outfit

 

Jag

 

Lördag

Mådde som man mådde. Helt enkelt duckigt för MYCKE! Men sånt händer ibland. Men det var bara att dra upp till Lotten när man hade piggnat till och ta sig en återställare. Och lördagen blev faktiskt lugn. Det var väl jag plus tio till, som var där hos Lotten och Tomas. Vi lyssnade på musik och fortsatte köra öl-spelet lite lätt bara. Men det var trevligt!

 

Söndag

 

Idag så har dagen bara flyttit iväg. Inte nog med det så har jag bakat bullar. Vaniljbullar så grymt - jävla - goda. Nästan så att man tänker öppna ett eget café. ;) Inte illa då, inte!

Men sen så kom lotten kommit över på en kaffe eller två och så bäddade vi ner oss i soffan och kollade på " True talent". Och nu så hade jag tänkt att bädda ner mig i sängen och kolla på någon film eller något. Får se vad det bli.

 

Mina super goa jättte bullar..

 

 

Hörs imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: Mini-björken")

Dom bullarna va utsökta!:D<333

2011-09-18 @ 23:27:51
URL: http://elinabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0