Torsdag...

 

...En vecka kvar till löning! :D Vet ni vad då vad jag ska göra?! - Antaglien inte, Men det ska jag ta och berätta.

Jag har nämligen tänkt att göra hårförläning, dyrt! Pjuuuh, det är bara förnämnet.. Men om man får en bra lön så varför inte. Pengarna måste ju spendera på något annat än bara shopping. ;)  ELLER HUR(?)

 

Håller på att kolla runt nu lite grann på nätet där dom gör hårförlängning. För det är ju inte alla salonger som gör det. Men det jag kommer göra är nog att jag flätar in det i mitt hår. Har hört att det ska vara bäst om man vill ha håret kvar när man ska ta ur det. För det som man limmar fast det sliter och förstör sitt riktiga hår bara. Så jag är inne på att fläta in det. Det finns ju säkert för/- och nack delar med vilket man väljer. Men ska höra runt se vad som ska rekomenderas för att få bästa resultat. :)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0