Igår och idag

 

Igår så gick jag upp till Lotten tog koppar kaffe och snackade lite tjejsnack, skönt att prata av sig i mellan åt.

Men efter kaffet så körde vi (tp) på wii spelet. Så jävla kul. Vi satt och spelade i några timmar man kn verkligen inte slita sig ifrån det spelet när man väl har börjat. Skit farligt!! :)

 

 

 

Idag då.. Vakande till liv vid tio tiden tror jag klockan var. Nånstans där vakande jag. Och idag tänkte jag att jag skulle sätta igång och skriva personligtbrev och CV. Men hur fan ska jag börja(?) Hej, jag heter sandra björk... och vad mer? Att jag är bäst på allt, hoppas att ni vill anställa mig? - Näe så funkar det nog inte att skriva. Men det hade varit lätt om det inte hade varit svårt att få jobb. :p haha! Men jag har fått lite tips på facebook av några. Så nu är det dags att sätt igång, allvaret har börjat!! Men nu ska jag inte sitta här och fördriva tiden. Måste sätta igång nu. ÄRLIGT! :)

 

Hörs senare!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0