Helgen:

 

Fredag:

Jobbade hela 8 arbets timmar. När jag kom hem så tog jag bara det lugnt. Inget märkvärdigt med det.

 

Lördagen:

Upp och jobbad från kl:10.00 till - kl:14.00. Efter det var de bara att åka hem fort och fixa sig, Sen hem till mormor och morfar och fira min mamma som fyllde år. Grattis igen! Det var jätte trevligt att träffa en del av släkten för alla kunde inte komma. Efter det blev det en lite fest hemma hos mamma med hennes kompisar och efter en stund så drog jag och Lotten hem till Laine och festade där med folket. :) Party,party!!

 

Lite bilder:

 

 

 

 

 

Söndag:

 

Ja, man mådde som man förtjänade i morses. (Och nu tänker ni morses? vad är det för svenska. Men det ordet säger jag alltid eller skriver, då som sagt. Och jag vet inte hur många gånger folk har påpekat det ordet när jag säger det. Haha..)

Men idag har jag bara tagit det lugnt, inte gjort onödiga saker helt enkelt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0