Under veckan

 

2 november:

Tog det mest lugn under dagen och inväntade på att LottenPotten skulle komma hem från jobbet. För vi tänkte ta en match i (TP) på wii-spelet. Jag VAN igen! Men är ju bara för över inteligent ;)

 

3 november:

Jobbade från kl: 09.00-18.00. Efter jobbet så mötte jag upp Lotten i Salem centrum så gick vi in på den nya "Kina thai gården" har funnit ett tag i för sig. Men jag har aldrig ätit dära tidigare.Så jag och lotten tog en varsin beställning och gick hem till mig och åt. Efter maten blev det kaffe. Sen bestämde vi oss för att gå upp och sola solarium på filmkedjan. Måste se lite brunna ut nu när vi snart ska på kryssning ;) 20 dagar kvaaaar! woop,woop..

4 november

Jobbade hela åtta timmar. Fick stressa mig hem för att fixa mig. Skulle hem till Emmi och fira henne hemma hos henne. Sen skulle det bli utgång, men jag, lotten och miranda pallade inte dra in till stan. Så när dom drog in till stan, så drog vi tre hem till mig och festade hära. Pratade av oss rätt mycke. Det är ju inte så ofta man träffas så passar på när man träffas, munnen går ju i 180 (hundraåttio.) :) Men sen så blev lite sugna på att dansa.. Så vi drog till Tb's och var där en liten stund och dansa av oss. ;) Sen blev det hemgång. Mirandra drog åt sitt håll och jag o Lotten drog hem till henne och åt en varsin gorby's. på den senaste tiden så har jg blivit så jävla fylle hungrig när jag dicker. Men efter maten däckade jag med en gång. Pjuu!


Bilder från fredagen (igår) :









5 november:

 

Har nyligen kommit ut ur en dusch. Vet faktiskt inte vad som händer idag.. Tar dagen som den kommer! ;)


 

 


Kommentarer
Postat av: /M

Skit farligt!!!

2011-11-10 @ 07:40:32
URL: http://mhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0