Måndag

 

11 dagar kvaaaar till kryssningen!! :D Skit farligt...


Idag så vaknade jag kl 11.00. Skänt att få sova ut för en gångs skull! Men jag gick inte upp förens vid tolv. Alltid skönt att stäcka på sig en extra stund. :p Fixade till mig lite smått när jag väl kom upp ur sängen. Kl: 14.00 så mötte jag Signe och vi drog hem till mig och tog två koppar kaffe och åt munkar. GOTT! Men vi satt hos mig tre och en halv timme och pratade en massa gojja. Sen gick jag upp till Lotten och tog en kaffe där och snackade sen blev det vidare till solariumet. Och nu hemma.. Tänkte passa på att uppdatera lite som jag har gjort idag. Btw, börjar få tillbaka min röst, man kan iallafall höra vad jag säger nu. :p haha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0