Ånedinlinjen - Kryssning

 

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Har hänt en hel del posetiva saker. Men jag börjar från nu i helgen.

 

Denna helg åkte jag plus många fler på kryssning. Hade sjukt kul. Det var en oförglömmlig resa för vissa och andra inte. Men aja..

Det var sjuka kommentarer, härligt folk, bartender som kom ihåg mig från förra året, jag måste vara jävligt snygg!, folk blev avkastade i mariehamn, slagsmål, blåmärken, skaka rumpaaa, karaoke, och en massa alkohol, båten gungade som helvete, gratis drinkar.

Ja mer behöver jag inte säga och inte gå in på detalj. Men det blev en lyckad kryssning må jag säga. EN GÅNG TILL! haha..

 

 

Här kommer lite bilder från kryssningen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0