Hos mor min!




Måste säga att det blev inget gymmande eller simmande idag! Dåligt av mig, yes iknow!
Men efter när vi hade lämnat bilen så passade vi på att ta en kaffe hos Sabine där Malin och pillan var också. Vi satt och pratade om allt och inget. Lockade pillans hår. Blev jätte snyggt, man är ju grym. ;)
Men iallafall när vi kom hem så satte jag igång och städade lite hemma Daniel hade dammsugit så jag skurrade av i alla rum och även fixade till det snyggt hemma. Sen så efter allt städande så åkte mot MAMMA. Ska sova här i natt för jag är nämligen ledig imorgon, skönt med studiedag. Så jag tänkt hitta på något med min syster.
Har hunnit träffat miss Lotten en stund, vi tog två koppar kaffe och en massa tjejsnack. Trevlans!


Nu blir det kaffe och en cigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0