Slappaste lördagen EVER!


Det här är nog den absoluta segaste dagen, ever. Kom inte upp från sängen förens nu(!!) Hela dagen har jag bara legat och degat, så jävla skönt måste jag säga! Det var läängesen jag hade en sån här lång vilo dag. Men jag har iallafall varit uppe och rört på mig så. Men när älsklingen kom hem från jobbet så fick jag massage, OM det var helt underbart. Bara förnamnet! Men vi la osss iallafall i sängen och kollade på "The next three days". Filmen var rätt så spännande, till en del. Filmen fick mig att hoppa i sängen för man blir så irriterad, ja ni vet väl själva.
Men nu är maten snart klar, luktar jätte gott känner. Det ska bli så gott med mat nu.

// Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0