Update!


ONSDAG:

Skolan mellan 08.00-10-45. Efter skolan så drog jag och mina två klasskompisar hem tilll mig och plugga.
Vi höll på med vårat projektarbete som snart ska redovisar och vara klart! För att få det mesta gjort så drog vi hem till mig. Satt hemma hos mig enda till kl:14.45
Efter några timmar pluggade så drog var och en till sitt håll och då åka jag till mamma. Hämtade ut paket och sen så drog jag till Lotten på en kaffe satt där och snackade ett tag. Sen skjusade mamma hem mig.
När jag kom hem så drog jag och älsklingen och solade. När vi kom hem så blev det middag (rätt sen middag). Men sen var det bara att göra ordning sig och hoppa ner i sängen.

Paket från nelly och H&M:





TORSDAG:


Praktikserade

Gymma


 Sola




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0