Lör & sön!


Igår var det lördag! Vad gjorde jag då?
Jo jag åkte hem till min mor och så kom Jessica förbi så vi tog en kaffe och samt åt middag lite senare. Sen så tog vi två glas vin och jag sminka min mamma lite och tog lite nya foton (alltid bra att uppdatera albumen;)). Men sen så efter det så drog vi hem till någon poppe och satt där ett tag. Sen så blev klockan rätt mycket men då var det dags för mig att åka hem till Huddinge, så älsklingen kom och hämtade mig så åkte vi hem tillsammans.
När vi kom hem blev det en massa mys.

Min underbara mamma:
 
 





Sen så idag (söndag) när jag vakande till liv första gången då var klockan typ halv nio låg vaken ett tag i sängen innan jag somnade om igen och då vaknade jag halv tolv. Ojdå! Men när jag klev upp ur sängen så gjorde jag ordning mig lite sen så var det dags för en brunch!!
Och nu håller jag på att springa lite upp och ner i detta jävla trapphus för jag håller nämligen på att tvätta. Men den här gången är det inte lika mycket tvätt som det var förut. Tack och lov för det!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0