En stor chock!


Idag på jobbet så fick jag värsta kommentaren av en målare som var runt 25års åldern.

Målaren - En sån snygg tjej som du ska väl inte jobba här.. (inom målar branchen.?)
Jag - Eh, ja,jo..näe eller asså jag prakitikserar och även jobbar extra när det behövs. (Jag typ började stammade, var inte direkt berädd att någon skulle säga så till mig och spreciellt inte en kund.)
Målaren- Vilken linje går du?
Jag- Handel, mitt sista år.
Målaren- Vad heter du?
Jag- Sandra(?)
Målaren
- Okej, men är det lugnt att jag tar en almanackan?
Jag- Javisst..Inga problem.
Målaren - (Skrev ner mitt namn i hans almanacka, skulle jag tro... såg ut som det.)Har du inte någon nummer    man kan ringa till?
Jag - Hit till butiken. (Gav jag honom chefens visitkort.)
Målaren- Jaha okej, är det han som är din chef. Jag ska ringa och snacka med han så att du får en anställning här när du har gått ut skolan.


Och jag bara ja,ja vilken skämtare. Men det gjort han inte. Han ringde verkligen till min chef och snackade med han. Haha, jag tänkte bara.. Det är inte sant!! :p Vilken pajas....


Det är vad som hänt idag. Spännadne vah? (Ha.Ha.Ha) Igår hände det inget någon speciellt, kanske därför jag inte uppdaterade något(?)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0