Apropå går dagen (onsdag.)


Igår blev det ju inge uppdatering. Ledsen för det.

Men jag vaknade runt tio tiden gick upp och gjorde ordning mig, sedan rullade jag mot Tumba för där skulle jag möta upp min syster vi gick runt och kollade lite i affärer. Så klart att jag fick med mig något hem. ;)
Efter när vi hade kollat klart så åkte vi hem till mamma. Vi åt lunch och även tog en fika och snackade. Sen blev det ut och brumma med bilen. Det gick otroligt bra att köra. Mamma blev förvånad. Hehe, men till nästa gång ska jag inte tycka lika mycke på gasen. ;)
Klockan tickar ju bara iväg så mamma fick köra hem mig till (huddinge), fast innan det så svängde vi föbi Willys var tvungen att handla lite. Sen var vi på G hem.
När jag väl kom hem så fick min älskling massa pussar och kramar. Hade saknat han så otroligt mycket.
Men vi lagade mat, eller ja han lagade mat. Jag stod mest och kollade på. :p Sen blev det en film i v-rummet på den stora tv:en. Sen efter halva filmen så började jag göra mig ordning för läggdags. Men då stängde vi av och kollade på datan i sovrummet och hade det så mysigt.



Mitt köp:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0