Ny duschad!

 

Fredagen idag har sätt ut så hära för mig.

Vakande kl.09.00 efter en timmes snoozande på telefonnen. (haha, något morgon trött.) Men jag var på jobbet prick kl:10.00 när jag började, slutade kl:18.00. Och då var det bara att tampa hem med cykeln och byta om, hämta legget och tog med mig älsklingen ner till systembolaget. Handlade två cider och en spritflaska (som jag ska dricka imorgon.) Och sen har jag fått i mig middag, blev rostbiff och potatissallad. Mummsfilibabban! Sen har jag och älsklingen legat i sängen och kollat på spartacus, jätte bra serie som vi ligger och pressar. Så nu har jag äntligen kommit ut från en skön dusch. Så nu kommer jag tillbringa mig i sängen bredvid min underbarste kille och fortsätta kolla på serien!

 

Så, så har min fredag sätt ut! Inget märkvärdigt direkt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0