I'm fucking back!


.... SAKNAT MIG STORT? ja det kan jag tänka mig att ni har. Gulligt! :)


Men ja dom senaste dagarna så har jag som sagt inte gjort så mycket eller jo när jag tänker efter så har jag gjort lite grann. Har inte bara jobbar & jobbat.
Jag har fickat om en byrå hemma hos mamma samt ett barbord. Ruggigt snyggt blev det. ;) Sen har jag umgåtts med en del lotten och även andra kompisar. Sen så har jag fixat mina naglar hemma hos lotten för hn hade nämligen ett manikyr sätt. Så varför inte? ;)


Inte nog med det så har jag blivit så otroligt överraskad att jag nästan höll på att få tårar. När jag kom till jobbet i måndags så öppnade jag mitt skåp för att byta om och så låg det en jätte fin bukett medröda rosor från min underbaraste man, Daniel.<3
Jag blev så otroligt glad!

Min byrå + bord:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0