Uppdatering från igår och idag!


Igår gick körning jätte bra för mig. Bra det att mamma tycker att jag gasar för mycket, men som sagt det är ju en turbio. ;)  Min syster höll på att skrämma skiten ur mig när jag satt och körde. Fy bubblan. 

Syster: Aaaaaaah, akta haren!!!!
Jag: Aaaaaaaah, vart då?
Mamma: Aaaah, hjälp!

Men tur som var så körde jag inte på den. Pjuuu!! 




Idag efter praktiken så följde Johanna med mig och älsklingen hem. För hon ska nämligen prao'a på flügger färg denna vecka och nästa vecka. Skoj! Jag-mäster-kocken-sandra lagade middag till oss. Det var gotti gott. Sen efter maten har smält ner i magen så kollade vi på "I rymden finns inga känslor" och till det blev det dessert. MUMMS! Och blev det nästan ett avsnitt av "sex and the city" vi kollade på innan hon skulle åka hemmåt.


Hemma gjord pommes, kyckling, beanesås och grönsaker.



Friterad bannan, glass och sirap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0