Update!


Sorry för dålig uppdatering!

Men igår så var det måndag. Jag gjorde inget speciellt, Gick i skolan till halv fyra sen var det bara hem och lägga sig ner i sängen och kolla på Sex and the city på datan med nachochips och guacamole. Mumma! Sen lite senare på kvälls tippen så kom älsklingen hem. Gud, vad jag hade snaknat han.. HELT SJUKT! Så vi passade på att mysa till det när han kom hem. (Me like..) 

Resten av kvällen så gjorde vi ordning hemma gjord hamburgare, den var riktigt god! Och så blev det en film till middagen. Efter maten så började jag sminka lägenheten. Är inte riktigt klar än men om någon dag ska jag nog se till att bli klart. Sen var det dags att krypa ner under täcket. Om det tillfället också var mysigt! <3 Men vi kollade på Solsidan, som äntligen har börjat igen. WOHOO!..


Idag blir det:

*Skolan

*Hem


....och självklart kommer jag blogga när jag kommer hem. HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0