Uppdatering hos mor min!


Igpr blev det ingen uppdatering på bloggen när jag kom hem från skolan.
Men när jag kom hem så gjorde inte jag så mycket, när jag väl kom hem så han jag knappt öppna upp dörren så gick jag till flügger. Var där typ en timme innan stängning. Och håkan var där (en som jag jobbar med.) Men det första han sa: 
Håkan: Vad gör hon här? *LER*
Jag: Hååååååkaaaaaan :D Jag har saknat dig jätte mycke! (Så fick han en bamse kram av mig.)
Han har nämligen varit sjuk så nu är han tillbaka frisk och pigg. KUL! :)
Men när jag och älskling kom hem så hade vi det så mysigt. Åt middag tillsammans och även tog en snabb dusch och sedan la oss i sängen med en massa mys. I like it! Och förstås några avsnitt av sex and the city.


Nu idag så har jag en DEJT. Japp, tänka sig att det har jag. Men en ung tjej vid namnet Johanna Eriksson. Som någon kanske känner till(?) ;)
Men när hon har slutat skolan så ska jag möta upp henne och sedan ska vi bege oss ner till Rönninge fiket. Trevligt,trevligt! :) 

 

Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0