Sorry för dålig uppdatering


Igår, onsdag så åkte jag och min pojkvän över till mor min och åt middag + desser. Det var super gott! Men sen så blev det några groggar och en massa wii spel. Hade så treligt och roligt. :)


Jag och mamma...


Jag


Mormor & morfar + jag


Jag och min mor


Jag bjuder på mig själv?! :p



Och idag så vaknade jag vid klockan ett. Shit har sovit bort hela dagen känns det som. Men jag gick upp och gjorde ordning mig och sedan åkte jag till salem hem till Lotten. Vi har suttit och planerat några timmar angående mig min förselsedag som är om drygt en månad. Tänkte ha maskerad fest nämligen. Så läckert det kommer att bli! Men vi har kollat runt på nätet efter maskerad kläder, druckit kaffe och även hunnit prata lite tjejsnack. Har inte bestämt mig än vad jag sak vara för något, har fått lite beslut ångest. Sen så har jag även skickat iväg inbjudan på facebook. Så nu är det avklarat iallafall.
Kom hem för ca 30 minuter sen, jag var så hungrig att jag inte kunde stå emot och gå förbi kinaresturangen, hihi! Men nu är jag mätt och belåten. Härligt! Så nu tänkte jag hoppa in i duschen eller kasnke ett bad?! Vet inte än.. Och sen blir det hopp ner i sängen och kolla på en film.


Hörs imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0