Sorry för dålig uppdatering!!



Tänkte gör en snabb uppdatering från lördag- måndag, idag.


Lördagen efter inlägget "Go morgon!" så åkte jag och älsklingen iväg till skärholmen och handlade lite prylar till min maskerad fest som är om 12dagar, NICE! Men det kommer bli en sväng till förbi skärholmen under veckan och köpa lite mer grejer. Sen efter Skärholmen åkte jag och älsklingen mot hägerstensåsen hem till Sabine. Vi var bara där en liten stund och hälsade på, för det var ett tag sist man sågs. Sen efter någon timme så brummade vi vidare mot salem och skulle lämna Tomas bil som vi hade lånat. Efter att vi hade lämnat bilen så gick vi ner till min mor och hälsade på där. Vi tog en fika och satt och pratade. Trevligt, trevligt! Sen rörde vi oss hem. Efter några timmar på flykt så var det jävligt skönt att få komma hem. Oj,oj,oj.. Det kan ni skriva upp.


Söndagen så latade vi oss rätt länge den dagen. Eller iallafall jag. :)
Senare under söndagen så fick jag och älsklingen ett ryck. (det var på tiden.) Men vi satte igång nu på allvar och fixa lägenheten. Så nu är dn pimpad till en del iallafall. Ska forsätta mer idag när vi kommer hem. Allt måste vara perfekt! Innan jag fyller år, det är vårat mål.


Idag då, Måndag.
Det som kommer hända idag är:


 - Skolan


 - Gym


 - Sminka lägenheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0