Måndag


Go kväller.
Idag har det varit en låång dag. Denna vecka började med att jag vaknade av att min mobil ringde vid elva tiden imorse. Och ja då var det bara att stiga upp och gå till jobbet. Jobbade nämligen extra idag och kommer även bli av att jobba imorgon med. Men det gör inget, pengar rullar in. Varför klaga? ;) Slutade jobbet klockan 18.00. Var hemma vid halv sju. Och då stod det middag på bordet. Naw, min lilla pluttkorv hade stått och laga mat till mig. Det blev hemma gjord potatismos och även hemma gjorda pannbiffar till det blev det gräddsås och lingonsylt. Det var så otroligt gott! Vliken tur att jag har min personliga kock!
Efter maten la jag mig i soffan och kollade på "änglagård andra sommaren." När filmen tog slut så hoppade jag i ett varmt bad. Har känt mig frussen hela dagen så det var hur skönt som helst att hoppa ner i ett varmt bad(!!) Och just nu sitter jag i sängn bredvid min älskling och vi funderar på att kolla på någon dokumentär. (Se om man blir smartare) HÖHÖHÖHÖ! Nääe, men att man lär sig och tar till sig. Sen finns det hur mycket dokumentärer som helst, om olika händelser runt omkring i världen.
Men nu ska jag krypa ner här under täcket och bädda ner mig min älskling.  


Hörs imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0