Igår..



.. så blev jag och älsklingen bort bjuda på middag hemma hos min kära mor, hon bjöd på Tacos som är så otroligt gott måste jag ju lägga till. ;) Sen så blev det wii-spel i några timmar. Vi hade jätte roligt när vi körde wii. Min Älskling van och jag kom två iallafall på bowling. Men på golf så ska man ha så lågt poäng som möjligt. Men jag hade hur högt som helst. (ha.ha.ha..) Tog lite fel på det. Till slut stod det "give up" ha.ha.
Men kul hade vi. Och sen gick jag och mamma in på en djup diskution så vi båda började grina samtidigt som vi skrattade lite grann, just för att vi grinade. Men man måste ju få ut sina känslor och då var det ett bra tillfälle. Men vi hade jätte mysigt igår tillsammans. Och vil ni vet en grej?.. Ja, det kan jag tänka mig att ni vill.. Men igår så tog jag bara tre stycken cigaretter på hela dagen. Och hittills idag har jag inte tagit någon. Bra va?! :)



Jag och min underbaraste<3


Love<3


Tommy, en happy mamma och Daniel


Dotter och mor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0