Igår och idag!



Igår Så jobbade jag hela åtta timmar. Pjuuu! Skacka om att det var skönt att få komma hem efter en låång arbetsdag. Men jag och älsklingen bestämmde oss för att bada och så blev det. Haha ett rött bad också ;) Sen bäddade jag ner mig med marängswich i soffan och låg och svulla till en film.

 


Idag var det bara att gå upp när klockan ringde. kl: 08.00 steg jag upp imorse och sedan rullade mig till jobbet. Kom hem för någon timme sedan och då satte jag igång att vika in en hel hög med kläder som låg på soffan. Och sen har jag städat och fixat här hemma. Så nu är det fräscht! Skönt att få de gjort. Så nu inväntar jag bara på min underbarste att han ska komma hem så ska vi laga middag och bara ha så mysigt tillsammans. ME LOVE!


Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0