Fredag som denna


Tänkte ta och berätta denna dag från början till slut.


Ja, det började med att älsklingen väckte mig vid åtta tiden. Han kom och gosade så att jag vaknade till liv. Naw, så mysigt! Inte nog med det så fick jag frukost på sängen *bort skämd.* Men sen så var det bara att gå upp ur sängen och fixade sig ordning och sätta på sig gymkläderna. Så jag och älsklingen gymmade på morgon tippen. Vi körde axlar och mage, Det var så otroligt skönt. Och sen var det bara att dra sig till jobbet efteråt. Sen efter jobbet så blev gymmet igen! Men då blev det bara motion på crosstrainer i 23 minuter och brände 250 kalorier och sen några situps.
Känner nu att jag är helt slut... PJUUUU!!
Inte nog med det så har jag tagit min sista cigarett. Fan vad grym jag är. NO MORE SMOKE! Från det ena beroendet måste ju jag ersätta med ett annat. Och mitt nya beroende blir att för varje gång när jag bli rök sugen så ska jag älska med min underbaraste pojkvän. Får nog skaffa mig en sån där "sex klocka" det skulle nog vara perfekt. ;) Vad tror ni?!.. Ha.ha.ha.
Men resten av kvällen så kommer jag och älsklingen hoppa ner i ett varmt bad med en grogg eller två. ;) Sen blir massage, fan vad jag har läängtat efter det. Och till sist... Det kan ni nog lista ut själva?! Eller?!... Sova så klart daah, vad tänkte du på för något snuskigt. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0