En söndag



Har legat i fya timmar och kollar på massa avsnitt av sex and the city. Så nu är det bara säsong fem och sex kvar.
Men tidigare under dagen så har jag faktiskt varit på gymmet i en timme och körde styrka plus lite kondition. Just nu känner jag mig helt slut i kroppen eller inte slut i kroppen så utan mer avslappnad och skönt trött. Det är faktiskt en härlig känsla istället för att känna sig helt matt och inte orkar göra något liksom. Men sen under tiden också när jag kollade på Sex and the city så kände jag ett sånt otroligt sug av cigaretter. Jag tänkte liksom kaffe + cigg= beroende. Och svag som jag är så kunde jag inte mot stå, för jag kunde inte få den tanken väck! Så jag traskade ner till ICA och köpte mig ett paket röda L&M. När jag väl fick mittt kaffe och ciggen så kände jag mig så bekväm, men samtidigt ångrade jag mig. För annars hade jag kunnat ha en rökfri dag, men icke! Men det kommer så småning om jag håller på trappar ner rätt bra faktiskt. I två dagar isteck har jag bara tagit 2-4 cigg på kvällen. Och inte rökt något alls på dagen. Det är extremt bra tycker jag personligen. Jag kommer nog bli en kvälls rökare ett tag till.
Men nu tänkte jag göra ordning kaffe och ta en cigg faktiskt och sedan ska jag fortsätta med att sminka lägenhten, det tar länge tid än vad man tror. :p


Hörs<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0