*Apropå inget*


Ni är säkert jätte nyfikna hur det går med min rökning, intressant?? Jag ska tala om att det går hyfsat bra. Har inte slutat än. Men jag är på väldigt god väg. Har minskat otroligt mycket. Om jag säger så här det här året 2011 så har jag köp fyra ciggpaket sammanlagt. Det är väl jävligt bra om jag får uttrycka mig så! Tycker att jag är grymt duktig. Om man tänker att jag nästan har rökt ett ciggpaket om dagen i nästan åtta års tid nu blir det när jag tänker efter. Men jag dämpar för varje dag rätt mycket. Idag har jag bara rökt fyra cigg(!!) Så från och med imorgon ska jag bara ta en cigg när jag är riktigt extremt röksugen. Ska även förbi apoteket en snabbis imorgon och köpa hjäpmedel till röksuget.

VIKTIG FAKTA:
Jag har rökt upp för 70080kr.
Jag har rökt bort 243dagar av mitt liv.  (När man räknar hälsa)
Jag har rökt 35040ciggaretter har jag rökt upp.

Om jag inte hade rökt hade jag varit en rich bitch och en hälsa som hade varit toppen!
BÖRJA ALDRIG RÖKA!!!!!! Det är de sämst du kan göra TRO MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0