Uppdateringen under helgens gång..


Vill bara säga att jag vet att jag har varit otroligt dålig på at uppdatera denna blogg under dom senaste dagarna. Men nu ska jag ta mig en lite tid till att uppdatera.


Fredag:
Ja, då fixade jag till det här hemma med dekorationer i lägenheten så det var förberätt inför lördagen. Så det höll jag på med i några timmar tills allt var klart in i det minsta detalj. ;)

Lördag:
Då var det maskerad... Wohooooo! Jag var alice i underlivet, oj menade underlandet. Men det kanske ni fattade när ni såg bilderna(?). Aja, men det var så otroligt kul. Alla festade verkligen loss, dansade och hade skoj.

Söndag:
Bakis? - Svar ja! Men det gick över senare när man hade fått i sig några ipen och smörgåstårta till frukost, mumma!Men det var otroligt mycket disk blev det. Och burkar,vinflaskor osv över allt. Sen så det tog ett tag till att få det snyggt igen. Men sen vid halv fyra tiden så kom pappsen och hämtade mig. Jag, anneli, amanda, ludde och pappa åt på Amazona i heron city. Fick jag 1000:- presentkort på ikea + middagen, så det var min lilla födelsedagspresent från dom. Blev så otroligt glad för nu kan jag äntligen köpa nytt köksbord + 4stolar hem. :)

Det var allt jag ville få uppdaterat, nu ska jag sätt mig ner och plugga till två stycken prv som jag har imorgon. Så önska mig all lycka till.
Hörs imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0