SÖNDAG


Tidigare under dagen idag så har jag gått i snabb tackt, 4,80km på 40minuter drygt. Jag är så duktig. Men en sak som jag irriterade mig mest på var att efter bara tio minuters promenad så dog mina batterier på min Mp3, jag bah åh nej. Så då fick jag gå utan musik också fick jag frysa om mina öron..Typsikt liksom!
Men jag ska inte klaga på vädet iallafall, riktigt skönt var det att gå. Fast inte solen värde så mycket. Det var uppfriskande..


Nu blir det mat (middag), sen efter så ska jag och älsklingen mysa till det lite extra, just för att det är söndag. Vi har nämligen varit och handlat så det blir godis + fruktsallad med grädde och en bra film. Låter helt O.K!

Hörs vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0