Så här såg min dag ut igår:



Vad ska jag säga...? Hade en super duper bra dag igår. Det var så avkopplade och så mysigt på en och samma gång. En toppen dag hade jag. Verkligen lyckad!

TUSEN TACK!

Första stoppet var på Gondolen hette stället. Ett riktigt mysigt ställe. Vi satt där och tog oss några drinkar var vid baren. Det kändes som att man satt på en kryssning, för att det var så högt upp och man såg vattnet och massa hustak. Det var ett riktigt romantiskt där. Ojoj.. Och plus att dom blandade så otroligt goda drinkar. Like it!
Innan dom öppnade stället så gick vi upp och kollade utsikten ut. Riktigt fint var det och man såg ju hur låångt bort som helst!..


Där uppe var vi.

Kollar hellder på mina snygga skor än utsikten.. ;)


Syskonen


Jag och min älskling


Utsikten


Systrarna igen..


Jag och min piggelin


As äcklig drink.. BLÄÄ! Den hette margarita eller något sånt.


Sis, mor och tommy


Andra stoppet efter en timme på Gobalen blev Barbeque hette stället och där satt vi i fem timmar. Vi drack, åt jätte gott + en dessert och massa babblade. Munnen var aldrig tyst kan man säga tills jag fick värdens chock. Det var nämligen så att Tommy känner dom som jobbar där och då hade han samlat alla servitriser och så ställde dom sig vid vårat bord och sjöng: Jag må hon leva, jag må hon leva osv... Och jag höll på att skämmas ihjäl. Alla andra runt om kring ställde också sig upp och sjöng. Tror ni inte att det var lite pint!? Det var bara förnamnet!! Ha.ha.ha...

Men efter alla dessa timmar inne istan så tillslut begav vi oss hemåt, men vi var inte hemma länge, näe! Utan vi åkte hem och hämtade dricka och sedan åkte vi mot Sabine och var där ett tag och festade. Sen när jag kom hem efter någon timme där ifrån så däckade jag med engång. OM jag var trött. Lång dag hade så vad förväntar man sig när man kommer hem. Jo, sängen! :)



Jag


Jag och min cocos drink


Daniel ( min kärlek) och jag


Tre brunetter


Syskonen


Sis och mor


Shot, som man eldar uppe på.. COOLT!


MUMMS!


Gotti,gott..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0