Onsdag!!


Igår så åkte jag och min pluttis till kungen kurva. Men vi hittade inget speciellt just för att vi var ute i vid sen tid. Butiker höll på att stänga osv. Så det blev små stressigt och det orkade verken jag eller han.
Men efter som det inte blev något köpande igår så blir det av idag istället. Wiie! :D Ska köpa en ny mobil hade jag tänk. Första moblien för i år. Förra året (2010) köpte jag tre stycken, om jag mins rätt. ;)
Men den här mobilen som jag har tänkt att köpa finns i olika fäger och det gör ju de ännu svårare för mig. Jag vet ju inte vilken färg jag ska ha. :o Oh my gud!



Btw; 3 dagar kvar till jag fyller 20år! :D



Kommentarer
Postat av: pao

vrf köper du så många mobiler hela tiden?:O

2011-02-02 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0