Helgens uppdatering:



Fredag:

Hade praktik dag som vanligt, fast slutade lite tidigare än vanligt just för att jag skulle hem till mamma och hämta ut ett paket. Det var ett par svarta byxor och en vit topp *se i tidigare inlägg*. Sen så åt jag middag med mormor,morfar och farfar. Sen mötte jag johanna en snabbis bara och pratade lite skit. Sen kom älsklingen hem till min mor och hämtade mig så åkte vi till hem till Sabine på åsen och hälsade på en stund. Efter det åkte jag och älsklingen hem. Eftersom att det skulles jobbas på lördag. Och jag behöver ju min skönthets sömn...

Lördag:

Efter jobbet så åkte jag var det att gå in på Vuxen äffären *Systemet* och plocka på sig lite gott och blandat. Och samt handlade lite mat. Vi åt jätte god mat som älsklingen hade lagat och så blev det alkohol och lips senare runt kvällstippen. Vi hade jättte trevligt och skojsigt.


Pannbiff,sås, potatismos och sylt! MUMMS..


Jag, sabine och malin.


Jag och Sabine


Lite upp-piffande!


Jag och Sabine


Jag och min kärlek


Lips


Söndag:

När jag väl vaknade upp så kände jag mig inte alls bakis. Skönt de! Tog ett bad på morgonen och sen började jag fixa till mig.
Efter att vi hade varit en sväng i kungens kurva så tog vi en fika hemma hos Sabine. Vi köpte med oss en massa fika bröd, gott var det! Och så bjöd hon på kaffe. Satt där en stund och sedan åkte vi till Willys och handlade hem lite mat. När vi kom hem med alla kassar var det bara att packa upp sen var det 110tums tv som väntade. Jag och älsklingen bäddade ner oss skönt i soffan och kollade på "The Mechanic" grymt bra acction film! Det är ett måste se..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0