Denna dag fredag..


Idag så har dagen sätt ut så här hittills:

Vaknade kl:05.30 då var det bara att stiga upp, tänka sig att det gjorde jag också utan att min pojk behövde slita i mig eller något sånt. Var på praktiken kl:06.15 och slutade kl:14.00. Blev även fredags-mys på flügger med tårta för jag som sagt fyller år imorgon en dag kvar, det-tar-kol-på-mig!!
Men efter praktiken så följde johanna med mig hem (hennes sista prao dag var idag.) När vi kom hem till mig så gjorde vi i ordning plättar, MUMMS!  Fixade även hennes naglar men hann inte att måla dom för hon skulle hem, men det skulle hon göra själv. Blev även en massa babbel om allt och inget. Trevlans! :)


Johannas nya naglar, BY: Sandra!




Så här kommer att dagen se ut nu under kvällen:

Ska invänta min älskling sen senare ska vi hem till Sabine och äta mat samt ha en film kväll. Det låter så mysigt, just för att umgås med varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0