Helgen

 

 

Fredag:

 

Efter jobbet så åkte jag upp till Sala så kom Matas och hämtade mig vid station och åkte sedan vidare hem till han. Men när jag klev ur från tåget så sprang jag till han och pussade på min efter längtade snygging. ;)

När vi kom hem till han så tog vi oss varsin grogg och påfylling vart efter. Men vi kollade på Twilight breking dawn. Jätte bra film. Sen blev det en massa mys såklart.

 

Lördag:

 

Efter när vi vaknat och ätit frukost så åkte vi till västerås och kollade i olika affärer och även köpt lite julklappar. Sen blev det hemåt efter några timmars shoppande. Lagade mat och inväntade på att Sam och Emelie skulle komma och festa med oss. Blev en massa shots och groggar. Och självklart ett trevligt umgänge. Mycke skratt och prat. Inte nog med det så har Matas lärt mig break dance. Han är grym på att dansa! :) Me like..

 

Bilder:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Söndag:

 

Smått bakis på morgonen var jag. Men det försvann efter ett tag när man fick i sig kaffe och frukost. Men efter vi piggande till så packade vi och satte oss i bilen mot SALEM! Hem till mig. Yog lite länge tid än vad vi trodde blev köer och några stopp. Men till slut kom vi fram.. När vi kom hem till mig åt vi middag och sedan hoppade i ett vamt skönt bad. Riktigt mysigt. Med tända ljus också. Perfekt söndagskväll var det.

I bilen:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0