Torsdag kväll

 

Ja, jag har inte bloggat på över en vecka, SHIT vad jag inte har varit engagerad!  Haha.. Men nu är jag tillbaka och ska bli bättre på att uppdatera min blogg. Nu ska jag bara komma ihåg vad jag har gjort under dessa dagar.

 

V.30 (Förra veckan)

Torsdag:

- Jobba

Fredag:

-Jobbade hela dagen, sen så kom Lotten och Tomas över hem till mig och Daniel. Vi åt kex och drack en del. Och hade en super duper trevlig kväll. :)

Lördag:

-Ja då jobbade jag med. Efter jobbet så kom Lotten över och vi åt middag tillsammans och drack. Sen så till efterrätt blev det ett paket med kräftor, MUMMS! Sen så drog vi ut. Först till Oleary's och sedan vidare till fat buren.

Söndag:

-Var smått seg men tog det mest lugnt hela dagen lång.

V.31 (Denna vecka)

Måndag:

-Jobbade

Tisdag:

-Jobbade

Onsdag:

-Jobbade

Torsdag:

- Har jobbat även denna dag med, OVANLIGT! haha. Men efter jobbet så drog jag till Salem hem till mamma för att hämta lite små prylar. Lotten kom även över på två koppar kaffe. Det var trevligt, satt och snackade lite skit. Allt mellan himmel och jord. Och nu är jag hemma och ligger i sängen och har tv:en igång. Så nu blir det bädda ner sig ordentligt och somna till tv:en.

NATTI NATT!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0