Går dagen, söndag + måndag!

 

Första dagen på veckan man fick sova ut! Det var ruggigt skönt må jag säga. Men efter en stund efter när jag hade vaknat till så ringde det på nallen och då var det LOTTEN som ringde. Och hon undrade vad jag skulle göra. Och det var inget särskillt jag hade tänkt. Men hon kom över så mötte jag henne i huddinge station köpte en var sin Subway, som är så otroligt gott! Blev fika efter maten. Och sen så lite senare under dagen eller kvällen så tog vi fram våra 3L box vin. Och började dricka. Vi tänkte; Vi tar bara 2-3 glas vin eftersom att vi ska upp och jobba. Men så blev det inte direkt. Helt tvättom vad vi sa. Det blev istället 3L vin plus några liter till som vi drack. Men vi lyssnade på musik och hade det jäkligt trevligt.

Men jag säger bara det att man mår som man förtjänat det!! När jag vaknade i morses så mådde jag inte så bra. Men det blev bättre med dagen. Men jag känner mig bara trött och seg. Men annars är det lugnt! Men däremot så mådde Lotten verkligen skit dåligt, hahah jag bara garvar åt henne. Så kul och höra hur hon tycker synd om sig själv. Lilla gummsan! Men vi kom på en sak varför vi mådde som vi mådde. Det måste ha varit något fel på vindruvorna. - Där hade vi felet. ;)

 

Bilder från går kvällen:





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0