Efter en vecka och fem dagar...

 

Då var man tillbaka ännu en gång efter en "semester pause från bloggen". Måste säga att det har varit otroligt skönt att inte behöva skriva på ett tag. Men samtidigt har man ju grejer som man fått skrivet. Men en sak bara det kan ju inte vara kul för er och läsa en blogg som står still?! Men i försig så vet ni ju inte när det dyker upp ett inlägg. Det kan vara i över morgon eller idag till och med, vilken tur för er. ;) För nu är jag igång igen efter en vecka och 5 dagar!

 

V.32

Under veckan så jobbade jag 10.00-18.00. Helt slut var man men det hindrarde inte mig för att åka till Lotten på lördagen. Vi grillade, spelade öl spelet och drack oss fulla. Härligt!

Men på söndagen var det ingen hitt, då mådde man som man förtjänade. Men jag och lotten bestämde oss för att dra upp till filmkjedan och hyrde 3 filmer men kollade bara på två stycken. Samt en chips påse.

 

V.33

Jobbat som sagt hela denna vecka med. Trodde att IDAG var min sista dag så jag kunde få semester. Men icke sa nicke! Ändrade planer ska jobba tre veckor fram i kungens kurva butiken 3 dagar varje vecka. Men jag kommer iallafall få lite ledighet. Sen ska jag även jobba helger här i huddinge på Flügger färg fast det blir varannan helg efter nästa. Men det är ju alltid bra att PENGAR RULLAR IN SOM DET SKA!!

Men nu kommer jag tillbringa min lördag med min lilla sjukling här hemma. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0