I'm fuc*ing back :D


Då var jag tillbaka. Äntligen tänker ni, intressant(?) Vad har jag gjort under min tid när jag inte har bloggat?! Det kan jag nog ta mig den tid jag behöver för att skriva ett inlägg.

V.15 (förra veckan.)

Ja då var det som sagt mitt sista påsklov. Och det jag gjorde det var väl mest att jobba under veckan. Skönt på ett sätt att pengarna rullar in. Men det samtidigt fick jag jag knappt något lov, så det var lite surt. Men, men sånt är livet.
Långfredagen så var det röd dag och då var man ledigt. Blev grillning ute i rådsparken och en massa mys solen skenet. Sen så påsk afton så jobbade jag. Efter jobbet så åkte jag och älskling hem till min mor och åt gott, drack och så blev det en massa prat. Vi åkte hem där ifrån rätt sent på kvällen. Men vi hade det jätte trevligt så det var de värt. På påskdagen så tog vi det bara lugnt. Blev en återhämtnings dag.

V.16 ( denna vecka.)

Måndags var man ledig från skolan. Så då blev det grillning i det härliga vädret. 
Tisadag skola hela dagen.
Onsdag skola sen efter skolan åkte jag till min kusefik Elina som bor i märsta. Vi tog en shopping tur i upplands väsby's centrum. Sen efter shopping turen satte vi oss på en PUB och tog två varsina öl och cider på uteplatsen riktigt myspys.
Och idag är det torsdag det är = STUDENTSKIVA i märsta det är nämligen militär tema. Kommer bli hur roligt som helst. :D


Lite bilder från veckorna:


Jag och jessica



Gubbar


grillning


*jag* Upplandväsby PUBEN


*Kusin Elina* Upplands väsby PUBEN


Shopping<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0