Här igen!


Ja det var ett par dagar sen jag skrev sist. SORRY! Men jag har verken haft tid eller lust att uppdatera.Men nu är jag tillbaka och det är väl tur de, intressant?! ;) Tänkte uppdatera enkelt och snabbt nu.



Helgens uppdatering:

Fredag så praktikserade jag som vanligt, sen efter praktiken så åkte jag hem till min mor. Lördag var det bara att gå upp och jobba. Efter jobbet så krökade jag, Jessica och mille till det och hade hur trevligt och kul som helst. 
Sen på söndag så vaknade jag upp och var så jävla bakis hela dagen bara låg jag i soffan åt knappt något förens senare på kvällen. Då mådde jag som bäst. Men var typ bara att gå och lägga sig då.



V. 15


I måndags efter skolan så kom jessica och mötte upp mig efter skolan så drog jag förbi systemet och köpte några cider och en sprit flaska. Så satte vi oss ute på min balkong och snackade och lyssnade på högmusik. Jätte mysigt hade vi.
Sen så senare på kvällen eller natten kanske jag ska säga då frös vi som tusan så vi hoppade i röda havet och plaskade en stund. ( ha.ha.ha. ) Sen så blev det sägen som gällde för oss.


På balkongen:


Jag..


Kanon kul


Yeaah


SMILE!


Look in the camera ;)


Happy face!


RÖDA HAVET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0