Tre dagars uppdatering!


Sorry för dålig uppdatering med jag har inte haft tillgång till data dessa tre dagar. Men nu blir det en snabb uppdatering från helgen.


Fredag:

Jag hann och göra ett litet inlägg på morgon tippen innan jobbet.. Men efter jobbet så hämtade jag ut ett paket som hade kommit. Men det var bara en liten del av allt jag har beställt. ;) Men under fredags kvällen så tog jag bara det lugnt med Lotten hemma hos henne. Vi kollade på film efter film. Riktigt mys hade vi.





Lördag:

Gick upp tidigt kl tio om jag får tillägga det och fixade mig samt packade.. Sen var det bara att rulla ut till mitt landställe på kräftskiva. Med familjen Eriksson och min familj då. Vi hade så kul där ute. Mycket skratt, prat, minnen, lekar osv. Ni kanske fattar själva?! Jag lovar att jag aldrig har ätit så mycket kräftor i hela mitt liv på en och samma gång. (ha..ha..ha) Men gott var det!
Senare på kvällen så satte vi igång en brasa och satt ute runt den och körde "så ska det låta" as roligt var det, men det hade varit roligare om det inte var så svåra låtar. :p Men det roligaste på hela kvällen det var att jag fick ner min pappa. Satte krokben så han flög ner. (hihi) Men sen var det min tur att flyga, min pappa gjorde något judo grepp så jag flög verkligen över han och landade på ryggen, men tur att han hann ta emot mig. Annars hade jag legat inne på sjukan med bruten rygg typ.
Btw: Lisa(Svärmor) och jag vi kör våran grej på fyllan. ;)

Men tack en engång för en jätte trevlig kräftskiva, den dagen kommer jag minnas hela livet ut<3

Picture:


Jag och Johanna :)


Girl's!


Jag och min bäbis som vägrar gå igång :(


Puss på dig pappsen


Så snygga i våra hattar och haklappar ;)


Svärfar och sis.. :)


Yeaaah!


Pappa och svärfar dansar bugg :p


Kramkalas!


Just us!




Söndag:

På söndagen när jag vaknade till liv så mådde jag hur bra som helst. :) Inte ett dugg bakis. SKÖNT de! ;)
Men när vi väl kom hem från landet då var klockan typ två halv tre. Och då var det bara att hoppa in i duschen och sen kom Lotten över på en snabb kaffe. Och så höll jag på att packa lite smått och gott. För mig var det bara att dra iväg igen. Då undrar ni säkert vart ska jag?! Ska nämligen bo hos Mr.D i Huddinge, tre veckor kommer jag bo här. Vi ska nämligen träna tillsammans för ni kommer väl ihåg våran deal som vi har?! Om inte, gå tillbaka till äldre inlägg!

.... Och nu idag är det måndag. För första gången kunde jag sova ut lite lääänge på morgonen. Det tog ungefär 7-10minuter att gå till skolan. (Nära och bra ;)) Efter skolan så möte jag upp lotten på en fika och snabb shopping. (Hihi, busigt.)Sen blev det att hon åt middag här hos Mr.D det blev hemma gjord: pannbiff, potatismos, sås och lingonsylt. MUMMS! Sen följde vi henne till tåget och då svängde vi in på Coop och köpte lite mat. Och nu har vi kommit hem igen. Tänkte hoppa in i duschen och sedan kolla på en film eller två. ;)


Dagens shopping:



Och nu hoppas jag att nu har fått tillräckligt med uppdatering för idag(!!)
Uppdaterat mer imorgon<3





Kommentarer
Postat av: jessica

vart hittade du dom halsdukarna?:)

2010-09-13 @ 12:37:57
URL: http://missjessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0