. . . .


Ja då var man tillbaka och tänkte skriva God natt. Men först tänkte jag uppdatera lite innan.


Jag hann typ vila en timme knappt det innan Mr.D kom hem och fick upp mig ur sängen för han sa om du vilar nu/ sover, så kommer inte du kunna sova ikväll. Mycket riktigt så är jag dunder pigg.. Illa nog(!!) Kommer nog inte somna än på ett tag iallafall..

Men sen så började Mr.D (min kock) fixa foodi,foodi! Det satt fint med lite mat i magen, för jag var ap hungrig. Sen efter maten så kollade vi på Idol och efter det gick vi ner och Solade, ME LOVE<3 Och nu har jag precis kommit ut ur en varm härlig duschen. Tänkte gå ut och ta en kvälls cigg och sedan bädda ner mig i sängen och kolla på någon film och hoppas på att jag somnar fort som bara den!
Sweet dreams<3


 

 


Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Nä jag har bara jobbat hela kvällen :

2010-09-29 @ 23:03:49
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: Youthcoach

Jag älskar dem där tofflorna, har ett par själv och dem är mina älsklingar! Fin blogg förresten, urgullig tjej! :')

2010-09-30 @ 18:30:05
URL: http://youthcoach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0