2010-08-28!

Nu är jag här igen! Saknat mig? :)


Bloggade som sagt inte igår. Hade verken tid eller lust.
Men igår gick jag i skolan som vanligen. Direkt efter åkte jag hem (till Salem) för att skriva lite papper och även packa med mig lite kläder. Sen efter när Mr.D slutade jobbet så hämtade han mig och så åkte vi till kungen kurva och handlade lite gran på Jysk samt en sväng in på City gross. Och sedan åkte vi hemåt (till Huddinge,) klockan bara tickade fram. Var hemma strax över nio tiden! När vi väl kom innan för dörren packade vi upp allt och sedan satte igång att laga middag. Det blev; Kött med potatissallad, BBQ och salladsblad! Det var hur gott som helst. :)





...Idag är det Tisdag, andra dagen på denna vecka. Inge vidare! I morse kom jag verkligen inte upp ur sängen. Vette fan vad det var med mig. :/
Men jag kom upp ur sängen vid kl:12.00.. Men idag har hunnit med rätt mycket här hemma. Jag har damsugit,skurat, diskat,dammat och samt plockat i ordning. Och har även hunnit duscha + ansiktsmask = UNDERBART! Så nu blir det nog att sätta på en film, Hmm vilken då? För jag fick nämligen fyra filmer igår av Mr.D, Den blå lagunen, What happens in vegas, Den där mary och Cry Baby! Jag får beslut gångest, vet inte vilken jag sak kolla på. :p Aja, jag får väl köra Ole-Dole-Doff(?)..haha!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0