Fre,lör och sön!


Till en början vill jag säga förlåt för dålig uppdatering.. Så här har min helg sätt ut:



Fredag:

Efter jobbet så åkte jag hem till Salem för att jag och Johanna hade tänkt att vi skulle ha en mys kväll hemma hos mig, bara hon och jag för det var ett tag sen sist vi sågs. Men det blev ingen lugn myskväll utan lite mer drag i det hela. (ha..ha..ha..) Men efter vårat för krök hemma hos mig så drog vi upp till Passione /det vanliga alkis haket/ och försatte festen där. Och jävlar vad jag dansade.. Så skööööönt att få släppa loss. Har inte kunnat göra det på BRA LÄNGE!
Men efter när Passione stängde vid ett tiden på natten så blev det efterfest hos Tomas (en killkompis), det var några stycken där, men sen helt plötsligt var det bara jag och Mirra kvar om stod och dansade och hade oss. :) Skit kul var det! Men det tråkiga var att jag fick så ont i min tumnagel på något sätt, det var typ att jag ramlade bakåt i soffan och skulle ha mot med min hand men då så kom jag åt min nagel mot soffkanten. Vet inte hur jag lyckades , men jag gjorde det iallafall. :p

Jag var hemma vid halv fyra på morgonen.. Eller säger man natten? Skit samma. Jag hittade hem och det var huvud saken. ;)






















Lördag

Bakis som ett as var jag när jag vaknade. Fy det är nog det värsta som finns att vara.. Och inte nog med det så ringde Johanna mig vid tolv precis när jag hade vaknat till liv. Och hon ville att jag skulle följa med henne upp till Centrum för att rösta. Jag bah ALDRIG! Det spö regnar ute och jag mår fan meh inge bra. Men vem van då? Jo hon, hon fick mig upp dit! Eftersom att hon skulle rösta... då tänkte jag, då gör jag det med. Men ne, det blev inte så pga att jag inte hittade mitt röstkort!
Men sen lite senare under dagen så fick jag mig lite kraft till att städa mitt rum. Och då menar jag verkligen stor städa. Så smutsigt och äckligt var det. Men jag har ju inte bott hemma på två veckor, det säger nog allt! Men nu är det fräsch och rent. Det glimmar nästan, då kan ni tänka er att det är FRÄSCHT!
Men efter all städning osv.. Så kom Mr.D och hämtade mig vid åtta på kvällen. Vi gottade ner oss i soffa med massa godis och en film. Wall e blev det. Jag tyckte att den filmen var så söt! :) Blev nästan helt tårögd(!!)


Söndag (idag)

Idag är det sista dagen på denna vecka. Otroligt fort har den här veckan gott! Håller ni inte med?!
Men nu på morgon tippen så blev förstås serverad frukost när jag vakande. :) Han kan ju inte låta bli att skämma bort mig :$ Men jag har bara legat hela dagen ändas tills nu när jag väl tog mig min kraft till att gå upp. Känner mig fortfarande bakis idag.. Helt sjukt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0