...


Hej!


Idag är det onsdag som alla vet.. Kanske? Ja precis. Vaknade vid halv sex imorse för då ringde klockan, så det var bara att stiga upp och fixa sig lite smått sedan rulla sig till skolan. Idag var det en riktigt skön dag, bara två lektioner.

Så efter skolan när jag kom hem så kom Lottten hem till mig på en kaffe och nu sitter vi vid datan och bloggar. :)
Om någon timme så ska vi dra till skärholmen samt kungens kurva och handla lite. Och vad är det jag ska handla nu då undrar ni säkert?!?! Hehe, ja det får ni se senare när ni spanar in min blogg. :)













Kommentarer
Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns ute i bloggen nu. Det finns även en ny gissa kändisen så passa på att gissa :D

2010-09-01 @ 15:36:47
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0