Torsdag


God morgon!


Idag är det Torsdag.. Först kunde inte jag fatta det när jag vaknade till liv, för den här veckan har gott så otroligt fort fram! Helt sjuk..
Men idag blir det att jobba eller praktiksera från Kl: 12.00 - 18.00.



Jag måste faktiskt erkänna en grej.. Gjorde något väldig dumt igår, skulle nog inte ha gjort det /känner lite ångest idag/ eftersom att jag deffar. Men både jag och Mr.D kunde verkligen inte motstå att handla hem chokladpudding och grädde. Oupps! Riktigt smarrigt var det, må jag säga. ;)
Men idag får det bli en rejäl power walk tur sen när jag kommer hem hit efter praktiken. (ha..ha..ha..) Synden straffar sig själv. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0