Lördagen

 

Igår,igår...

 

 

Ja, jag och Lotten krökade för tredje dagen i rad. (Snart blir det väl en liten alkis varning på oss ;))

Men vi satt hemma hos Lotten på altanen och drack, snackade lite goja som vanligt(!!) Sen gick vi in efter ett tag, för det blev rätt kallt ute. Och då kollade vi på Dansfeber som gick på tv:en (Klockrent program.) Sen efter det gled vi ner till hennes rum och satt där och fortsatte dricka och snacka. Tänka sig att vi alltid ska vara så busiga på fyllan och även vid nykters tillstånd till en vis del då iallafall. HAHA!



Faktiskt är jag inte alls bakis med tankte på att jag drack rätt mycke igår. Men jag mår hyfsat bra.. Förutom att man är lite små seg bara, men sånt är livet ;) Det är ju ändå Söndag och idag lär det inte hända så speciellt mycket vad jag vet(?) *Bilder kommer så småningom*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0